mYFoLLoweRs

About Me

My photo
~ not much to say bout me..seorang yang sntiasa mencuba untuk menjadi yang terbaek...mengharapkan yang terbaek in watever yang i bwat..hehe..always hoping every wishes come true =) (Allah pls hear my pray)

Friday, October 29, 2010

pagi yang gelap::

~ assalamualaikum ~

monink everyone..it's a rainy day dis mornink huh..however, my tiny heart isn't say dat so...hari ni i nk balik penang..yahoooo!!!!!!yesh2..seyes windu gyler kat umah..mish u mom..mish u sooooo much..last kta jpe raya ari tue..da lma kowt..nk hug u lma2..mmmuahhh mmmuah!

well, becerita ttg ujan, suma mesti pnah dgr quote ni..' i really love walking in the rain coz nobody can see me cry ' tol x?? the fact is, bnda ni mmg btol pown.. i've done it many times..hehe..malunyer (≧◡≦)wink2.. nape pmpuan slalu nanges????hehe i'll tell u.

slalunyer, lelaki mesti kata pmpuan ni ngade2, gembeng sbab suka nanges..sbnarnye, prempuan ni hati dia lmbut..dia nangis bila hati dia tesentuh..even ckit pown org cuit hati dier..xkira la..org tu buat jahat kat dier ker..org tu terlalu baik dgn dier ker..smua tu bleh buat dia nanges..lelaki xdpt rasa apa feeling y seorg prmpuan rasa..sbab laki ni dilahirkan sbagai pemimpin..seorg pemimpin mestilah tabah..menangis ni bukan benda yang leceh atau perkara yg menyusahkan bak kata lelaki..sbenarnyer, nangis ni ada baiknyer...hehe










apa yang baek tentang nanges??









Mengurangkan stress
(bleh tnangkan feling yg serabut..hehe)
Tanda keinsafan/penyesalan(pengisian rohani agar sentiasa beringat akan ALLAH).

 Sebagai ugutan emosi
(agar menjadi seseorg yg ada feeling..xde la hambar jer..hehe)


mencuci mata
( merupakan salah satu cara untuk meluahkan rasa tension and dalam masa yang sama, dapat membuang bahan kimia yang terdapat dalam mata)

Perempuan ni ada 9 emosi dan 1 akal. Emosi yang terkumpul banyak ini, membentuk peribadi seseorang pompuan  yang ketara kelembutannya, kasih, bertimbang rasa dan menghargai orang disekeliling dier. Daya tumpuan akal seseorang pompuan banyak dipengaruhi oleh emosi samada ia memberi kesan baik ataupun buruk. lg satu, kalo pompuan tu nangis 2-3 kali atas sbab rasa syukur dan redha, dier akan dpat pahala untuk tangisan dier yg kali ke 2 dan 3.

antara kesan tangisan perempuan....

rasa puas hati...(bleh release tnsion!!)

dapat perhatian (tue yg dia nk sbnarnyer..(*^ -^*))

mata yang bersih (baik ntuk kesihatan..hehe) 

da la..smpai cni je k...nnt da msa i wat posy lg k..mmuahx mmuahx!!

c u in da next post
 ~ xoxo ~ 

ziana yusof



sumthin yg korang mungkin suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Name:
Email Address:
Alamat Pengahantaran:
Pengahantaran Melalui: pos laju
by hand
Kos Penghantaran:
Senarai Produk: VCO SOFTGEL CAPSULE : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
VCO PURE OIL : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
CATALYST COLLAGEN : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
CATALYST FIBRE DRINK : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
CATALYST MIND BOOSTER : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
HAIR TREATMENT : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
HAIR REVITALIZER : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
Jumlah Pembelian: 1 unit
2 unit
3 unit
4 unit
5 unit
6 unit & keatas
Senaraikan Jumlah Melebihi 6 Unit Ke Atas:

Pembayaran Boleh Dilakukan Menerusi : tunai/transfer/bank in

 

 

PIHAK KAMI HANYA MENERIMA TUNAI DALAM BENTUK RM DAN PEMBAYARAN MELALUI A/K MAYBANK SAHAJA

 

Pembayaran Boleh Dilakukan Ke Akaun Ini :  Maybank - 157353016573 (Nur Fauriziana bt Md Yusof) 

 

 

Maklumat Lanjut Hubungi Saya : Ziana (0132964254)

 


This form powered by Freedback


SHout






ShoutMix chat widget
/*------ IMAGE ANIMATION------*/ img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s;} img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .6; -webkit-box-shadow: 0px 0px 20px #FF3366; -moz-box-shadow: 0px 0px 20px #FF3366; -webkit-border-top-right-radius:30; -webkit-border-top-left-radius:30; -webkit-border-bottom-right-radius:30; -webkit-border-bottom-left-radius:30;}img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .60; border: 1px solid#FF3366; border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px;} -moz-opacity:1.0; opacity:1.0; } img:hover { filter:alpha(opacity=80); -moz-opacity:0.80; opacity:.80; } u { text-decoration:underline; border-bottom: 2px dotted #ff0080; padding: 0px; }