mYFoLLoweRs

About Me

My photo
~ not much to say bout me..seorang yang sntiasa mencuba untuk menjadi yang terbaek...mengharapkan yang terbaek in watever yang i bwat..hehe..always hoping every wishes come true =) (Allah pls hear my pray)

Tuesday, January 5, 2016

Azam 2016

~Assalamualaikum ~

tgk tajuk pon dah tau hr ni ak nak ngomel pasal apa, pasal azam 2016.. lpas 4 hari menjelang 2016 ni..aku trfikir sejenak, amboi ayat baku.. tpikiaq..knapala aku ni jahil sgt! why aku jahil?? sbb aku sebok, sebok berazam bnda2 duniawi.. nak tgk apa azam aku? nah aku share..


 dah tgk kan..semua duniawi kan? jahilnya aku smpai aku pikiaq xda satu pon hajat aku untuk aku bertemu jalan DIA, untuk aku mengabdikan diri aku pada DIA, siapa dia? dialah pencipta aku.. yg sntiasa bg kasih sayang kat aku, yg sntiasa tunaikan stiap prmintaan aku,  yang tak pernah sekalipun abaikan aku walaupun aku selalu lalai, lupa dan abaikan dia.. aku pikiaq macamana aku nak kembali ke jalan DIA, aku sedih, aku malu dengan DIA, sbb aku sntiasa kecewakan dia, xlayak untuk aku cium bau syurga DIA, xlayak aku dilayan sebaik ni oleh DIA sbb aku alpha.. aku xkuat, iman aku xkuat.. untuk betulkan keimanan aku kat dia, aku dgn ikhlas dan penuh harapan sangat2 berharap aku diberi kesempatan skali lagi oleh DIA untuk aku kmbali sujud dan tawadduk kat DIA.. diberi peluang oleh DIA untuk kembali ke jalan DIA, diberi hidayah dan petunjuk untuk aku betul2 diterima oleh DIA..

Aku sgt2 berharap airmata aku y mngalir masa aku tulis blog ni bukan smata2 mengalir mlm ni..aku sgt berazam kalau boleh stiap hari airmata aku mngalir di tikar sejadah untuk DIA.. aku rasa diri aku trlalu kerdil trlalu kecik untuk diapandang DIA..

bukan mudah nak berubah, tp kalau kita betul2 ikhlas, sikit2 lama2 DIA akan buka halauan untuk kita.. moga DIA dgr dia dan azam aku tahun ni.. dan paling utama semoga SYAITAN LAKNATULLAH takkan berjaya menggoda aku ke jalan NERAKA JAHANAM..amin..

No comments:

Post a Comment

sumthin yg korang mungkin suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Name:
Email Address:
Alamat Pengahantaran:
Pengahantaran Melalui: pos laju
by hand
Kos Penghantaran:
Senarai Produk: VCO SOFTGEL CAPSULE : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
VCO PURE OIL : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
CATALYST COLLAGEN : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
CATALYST FIBRE DRINK : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
CATALYST MIND BOOSTER : RM 59.90/RM 65.90(S&S)
HAIR TREATMENT : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
HAIR REVITALIZER : RM 39.90/RM 43.90(S&S)
Jumlah Pembelian: 1 unit
2 unit
3 unit
4 unit
5 unit
6 unit & keatas
Senaraikan Jumlah Melebihi 6 Unit Ke Atas:

Pembayaran Boleh Dilakukan Menerusi : tunai/transfer/bank in

 

 

PIHAK KAMI HANYA MENERIMA TUNAI DALAM BENTUK RM DAN PEMBAYARAN MELALUI A/K MAYBANK SAHAJA

 

Pembayaran Boleh Dilakukan Ke Akaun Ini :  Maybank - 157353016573 (Nur Fauriziana bt Md Yusof) 

 

 

Maklumat Lanjut Hubungi Saya : Ziana (0132964254)

 


This form powered by Freedback


SHout






ShoutMix chat widget
/*------ IMAGE ANIMATION------*/ img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s;} img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .6; -webkit-box-shadow: 0px 0px 20px #FF3366; -moz-box-shadow: 0px 0px 20px #FF3366; -webkit-border-top-right-radius:30; -webkit-border-top-left-radius:30; -webkit-border-bottom-right-radius:30; -webkit-border-bottom-left-radius:30;}img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .60; border: 1px solid#FF3366; border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px;} -moz-opacity:1.0; opacity:1.0; } img:hover { filter:alpha(opacity=80); -moz-opacity:0.80; opacity:.80; } u { text-decoration:underline; border-bottom: 2px dotted #ff0080; padding: 0px; }